خانه / اخبار / گزارش تصویری همایش محرم ۱۳۹۵ (مجمع عمومی)

گزارش تصویری همایش محرم ۱۳۹۵ (مجمع عمومی)

image_pdfimage_print

به رسم هر ساله، در صبح روز تاسوعای حسینی سال ۱۳۹۵ و همزمان با سالروز تاسیس مجمع خیرین شهر رینه، اعضای خیر این شهر در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی رینه حاضر شده و با استماع عملکرد سال گذشته هیأت امناء و سخنرانی مدعوین، فرم های مشارکت و اکرام خود را تکمیل و بدینوسیله ضمن همکاری در تامین منابع مالی فعالیت های عام المنفعه این مجمع، بر تداوم حضور و پشتیبانی خود از اقدامات مجمع خیرین شهر رینه، صحه گذاشتند.

dsc09290

dsc09298

این مراسم با حضور اعضای هیأت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل و مسئولان شهری و فعالان عرصه خیر و نیکوکاری همراه بود.

در آغاز آیاتی از کلام خدا توسط حاج آقا الهی قرائت گردید، سپس حاضرین با نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی همراهی کردند.

dsc09300

آنگاه ریاست هیأت مدیره مجمع خیرین شهر رینه، حاج آقا منفردی، حضور میهمانان و حاضرین در همایش را خیر مقدم گفته و تشکر کردند.

dsc09292

سپس از حاج مسعود نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع خیرین شهرستان آمل برای ایراد سخنرانی دعوت شد.ایشان، ضمن قدردانی از همت و تلاش و همراهی آحاد خانواده ی رینه ای ها در سراسر کشور در امر خیر و نیکوکاری، خواستار اتحاد و یکپارچگی آنان در کنار یکدیگر و تقویت و یکسوسازی اقدامات فردی و گروهی خیرین رینه ای برای برداشتن گامهای اساسی و بزرگتر شدند.

dsc09323

سپس و همزمان با توزیع فرمهای مشارکت و گزارش مکتوب عملکرد مجمع در بین حضار، آقای دکتر حاج حسین سالاری، عملکرد یک سال گذشته مجمع خیرین شهرستان رینه را برشمرده و توضیحات لازم را ارائه نموده، برنامه های اجراء شده، در دست اجراء و آینده این مجمع را بر شمردند.

dsc09302

سپس لوح تقدیرهای تهیه شده به پاس قدردانی از همراهی و مشارکت خیرین فعالان این عرصه، توسط مسئولان حاضر در همایش، به خیرین تقدیم گردید.

dsc09308

dsc09305

dsc09312

dsc09318

در خلال این مراسم، خیرین همیشه در صحنه رینه ، با پر کردن فرم های مشارکت در اکرام و تحویل آن به همکاران مستقر در سالن، رقابت، شور و اشتیاق همیشگی خود را در امور خیریه و نوع دوستی به منصه ظهور گذاشتند.

dsc09297

dsc09303

مجمع عمومی اعضاء و همایش هفتمین سال فعالیت مجمع خیرین شهر رینه با قرائت قرآن توسط قاری برجسته و مدرس قرآنی آقای عباس پور به پایان رسید و حاضرین جهت شرکت در مراسم معنوی اطعام و برنامه های این روز عزیز به سمت تکیه رینه رهسپار شدند.

dsc09325

درباره‌ی modir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *