خانه / اخبار / گزارش همایش آغاز یازدهمین سال فعالیت مجمع خیرین شهرستان آمل

گزارش همایش آغاز یازدهمین سال فعالیت مجمع خیرین شهرستان آمل

image_pdfimage_print

به گزارش سایت مجمع خیرین شهرستان آمل:

به رسم همه ساله، در روز تولد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با دعوت از خیرین و مدعوین، سالگرد تاسیس و آغاز فعالیت خود را با برگزاری همایش اعلام و ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در سال مالی طی شده، مراسم باشکوه اکرام را اجرا مینماید.

امسال نیز در روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ این همایش با استقبال شایان تحسین و ستودنی خیرین و مهمانان گرامی برگزار گردید و برگ زرینی در همراهی همشهریان با هیئت امنای مجمع خیرین در ده سال فعالیت و خدمت به شهروندان نیازمند و مددجو ، به یادگار ثبت گردید.

مراسم آغاز یازدهمین سال فعالیت مجمع که متفاوت تر از همیشه برنامه ریزی و اجرا گردید، از جنبه های گوناگون پیامهایی انرژی بخش و دلگرم کننده ای به دنبال داشت.

از آن جمله میتوان به شکستن رکورد تعداد شرکت کنندگان در همایش و مشارکت کنندگان در مراسم اکرام، شکستن رکورد میزان مالی مشارکت و اکرام، همراهی خیرینی که با مبالغ مشارکت چشمگیر تمایل به گمنامی داشته اند، نظم و توجه حاضرین به برنامه و … نام برد.

برابر آماری که هیئت امنای مجمع در محاسبه اولیه از مشارکت خیرین اعلام داشته اند، مبلغ پانزده میلیارد و دو میلیون و پانصد هزار ریال ( ۱۵/۰۰۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال ) در فرم های مشارکت خیرین به ثبت رسیده است که در پایان ده سال فعالیت مجمع خیرین، مهر تاییدی بر خدمات هیئت امناء و اعلام قاطعانه حمایت و همراهی خیرین از این جمع خیراندیش و فعال میباشد.

هیئت امنای مجمع خیرین، به نیابت از سوی مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل، از حضور پرشور مدعوین در همایش سپاسگزاری کرده و برای خیرینی که با اهدا و اکرام خود، آنان را تکریم و نوع دوستی و نیک اندیشی را پاس داشته اند، سلامتی، عزت و فزونی برکت آرزومند است.

در ادامه تصاویری از این مراسم باشکوه نمایش داده میشود:

 

 

منبع : سایت مجمع خیرین شهرستان آمل 

درباره‌ی modir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *